Dit is de Shantileiding. Zij staan wekelijks klaar om gave opkomsten neer te zetten voor de Shantiwelpen!

Leonie “Marala” Mostard

Teamleider

Liam “Ping” Austin

Ouder communicatie

Hoi ik ben Ping en ik ben 23 Jaar oud. Ik zit al sinds ik 7 jaar ben op scouting en ben inmiddels al 7 jaar leiding.
Buiten Scouting studeer ik Luchtvaart Engineering op de HVA.
Energiek en actief ben ik altijd en geen activiteit is mij te gek.
Ik ben een echte avonturier en hou ervan om uitdagende opkomsten te organiseren voor de meiden.

Naomi “Tha” van Leeuwen

Hey, ik ben Naomi, ook wel bekend als Tha, en ik ben 18 jaar. Ik zit al 8 jaar bij de scouting, waarvan ik nu 1 jaar leiding geef. Buiten scouting ben ik bezig met mijn laatste jaar van de opleiding tot onderwijsassistent. Ik hou ervan om creatief bezig te zijn, zowel binnen als buiten.

Bas “Rama” Breijer

Penningmeester

Rama hier, in het dagelijks leven computer nerd en vader van 2 scouting kinderen: Florian en Emylia. Getrouwd met Saskia. Naast Scouting zijn Flipperen en Lego twee grote hobby’s van mij.

Ik ben groot fan van route technieken en Pionieren!

Merlijn “Lakinis” Braam

Angelique “Thuu” Unkel

Hey, ik ben Angelique, ook wel bekend als Thuu, en ik ben 17 jaar. Ik zit al ongeveer 11 jaar bij scouting, waarvan ik nu 1 jaar leiding ben. Buiten scouting studeer ik toerisme. Ik zit nu in mijn tweede jaar, waarin ik veel stage ga lopen, dus zal je mij weinig zien tijdens de opkomsten. Maar als ik er ben, is er natuurlijk een dik feest! Ik vind het superleuk om lekker bezig te zijn met van alles!