Scouting de Hoeve draait volledig op vrijwilligers. De leiding en begeleiding zorgen ervoor dat er elke week weer leuke opkomsten gedraaid kunnen worden en dat de kinderen aan het eind van het seizoen een geweldig zomerkamp beleven.
Naast de leiding hebben we nog veel meer vrijwilligers binnen de vereniging die zich regelmatig inzetten om het scoutingspel mogelijk te maken voor al onze leden. Op deze pagina maakt u kennis met deze vrijwilligers.

Het groepsbestuur

Het groepsbestuur is verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken binnen de groep: de kwaliteit van het spel, een clubhuis, voldoende leiding en een financieel gezonde vereniging. Ieder bestuurslid wordt gekozen voor een periode van 3 jaar.

Daphne Mostard

Wessel Aben
Algemeen Bestuurslid
Public Relations
Michiel Auerbach
Penningmeester/ vice -voorzitter

Madelein Kaersenhout
Secretaris
Sophie Lombaers
Algemeen Bestuurslid Juridische zaken en beheer (waarnemend)

Het trainingsteam

Het trainingsteam bestaat uit de groepsbegeleider, praktijkbegeleiders en ondersteuning. De praktijkbegeleiders begeleiden en beoordelen de speltakleiding en de teams op hun competenties. Ze coachen de vrijwilligers om nóg beter te worden in hun rol. De ondersteuning helpt het trainingsteam met specifieke kennis op relevante vlakken, zoals scoutingkennis of pedagogische kennis. Het trainingsteam wordt geleidt door de groepsbegeleider.

Michiel Auerbach
Praktijkbegeleider