Over de Scouts

De Scouts zijn een groep jongens en meiden tussen 11 en 15 jaar. Iedere zaterdagochtend komen wij samen om gave en uitdagende activiteiten te beleven. Vlotten bouwen, koken op kampvuur, houthakken en droppings, bij de scouts kan alles!

Bij de Scouts leggen we veel nadruk op zelfstandigheid. De meeste activiteiten worden ondernomen in vaste subgroepen, die we patrouilles (jongens) of rondes (meiden) noemen. De oudste Scouts hebben de leiding over deze groepjes en kunnen met hun langere scoutingervaring de jongere scouts goed op weg helpen. De speltakleiding ondersteunt de oudste scouts hierin en verzint iedere week weer een gave activiteit om te doen!

In de zomervakantie gaan wij op zomerkamp. Een week lang kamperen in tenten in de bossen, met een uitdagend programma en spannende activiteiten!

Lijkt dit jou ook wat? Meld je aan via het contactformulier en kom een keertje kijken!