Wij zijn de Bevers

Ben jij tussen de 5 en 7 jaar? Vind je het leuk om iedere week iets leuks te doen, lekker buiten te spelen en allemaal dingen te leren? Kom dan bij de Bevers! De Bevers spelen iedere zaterdag van 13:30 tot 16:00 samen op ons clubhuis ‘De Hoeve’.

De Bevers spelen vaak buiten in de natuur. Beestjes zoeken in het bos, lekker door de bladeren springen en kliederen met modder; niks is voor hen te gek!

Scouting draait om grenzen verleggen. Daarom leren onze jeugdleden al van jongs af aan belangrijke skills. Uiteraard onder goede supervisie van de leiding!

De Bevers spelen in het thema van het dorp Hotsjietonia en gebruiken hierbij hun fantasie. Dit draagt bij aan de ontwikkeling van de kinderen.

Klinkt dit als iets voor jou? Kom een keertje kijken! Vul het contactformulier in, of mail bevers@scoutingdehoeve.nl. We zullen dan zo snel mogelijk contact met u leggen.